Docházkový systém pro velké firmy a podniky
Docházkový systém Aktion pro velké firmy zvýší produktivitu vašich lidí. Šetří čas a peníze. Umožňuje propojení s vaším podnikovým informačním systémem.
Zapomeňte na papírovou evidenci pracovní doby a různé Excely.
Zrychlete zpracování docházky s Aktionem.
Docházkový systém Aktion pro velké firmy zvýší produktivitu vašich lidí. Šetří čas a peníze. Umožňuje propojení s vaším podnikovým informačním systémem.
PLÁNOVÁNÍ DOVOLENÉ
Zapomeňte na nepřehledné tabulky a seznamy v excelu. Naplánovat dovolenou a jinou nepřítomnost osob je v docházce od Aktionu hračka.
PLÁNOVÁNÍ SMĚN
Potřebujete plánovat směny nebo pohotovosti? Aktion vytrhne trn z paty, když máte vícesměnný provoz a potřebujete spolehlivě naplánovat pracovníky.
EVIDENCE PRACOVNÍ DOBY
Digitalizujte staré píchací hodiny nebo terminály. Naše moderní docházkové snímače s dotykovým displejem a pokročilými funkcemi šifrování dat skvěle slouží v mnoha firmách. Pracovník si zaznamená svou přítomnost přiložením RFID čipu nebo karty, mobilem, dotykem prstu či kódem.
SCHVALOVÁNÍ DOVOLENÝCH A NEPŘÍTOMNOSTÍ
Vedoucí už nemusí pravidelně sledovat kalendáře podřízených. Každá žádost se jim objeví formou notifikace na mobilním telefonu a přijde e-mailem. Přímo z telefonu pak žádost schválí nebo zamítne. Pohodlně a odkudkoliv.
HLÍDÁNÍ LEGISLATIVY
Docházkový systém sám pohlídá všechny legislativní a jiné povinnosti. Podle nastavené délky pracovní doby např. sám vygeneruje povinnou přestávku, nebo upozorní na nesplnění denního pracovního fondu.
IMPORTY DAT
Docházku Aktion napojíme na váš personální nebo ERP systém, aby data obíhala oběma systémy automaticky. Nebojte se, že budete muset v docházkovém systému ručně zadávat nového zaměstnance.
EVIDENCE HOME OFFICE
V Aktionu dokážete řešit i situace, kdy vaši zaměstnanci pracují doma na home office. Pracovník si doma jednoduše zaznamená začátek a konec pracovní doby přímo v mobilu nebo na počítači.
Data o docházce se rovnou zapisují do systému online.
STRAVENKY A BENEFITY
Docházkový systém Aktion automaticky počítá nárok na stravenky, příspěvky a další různé benefity. Co a jak má systém počítat máte v rukou jen vy.
EXPORTY DO MZDOVÝCH SYSTÉMŮ
Všechna data o docházce zaměstnanců umí Aktion exportovat do nejznámějších českých mzdových a účetních systémů.
VIRTUÁLNÍ KARTA V MOBILU
Jednoduše „pípněte“ telefonem a máte otevřeno. Přístupová karta v mobilu otevírá bezkontaktně dveře, závory, turnikety. A umí toho mnohem víc – čtěte, jak eCard funguje v praxi.
ALTERNATIVA K SYSTÉMU PRO VELKÉ FIRMY
Šikovný docházkový a přístupový systém Aktion najdete ve velkých podnicích i malých rodinných firmách po celé Evropě.
Aktion je český docházkový a přístupový systém, který vám uvolní ruce.