Vše o online docházce Aktion na jednom místě
Co je to cloudové řešení?
Představte si cloud jako obrovský, bezpečný a super rychlý počítač, který je někde daleko a starají se o něj experti. Místo abyste si museli kupovat vlastní drahý počítač a složitě se o něj starat, můžete si pronajmout kousek místa na tomto obřím počítači – cloudu.
Na cloud si můžete uložit svá data, aniž byste se museli bát, že se vám rozbije harddisk. Navíc se k nim dostanete odkudkoli s připojením k internetu.
Cloud ale není jen o úložišti. Můžete na něm i spouštět programy, aniž byste je museli instalovat do svého počítače. Představte si to jako online hry – nemusíte nic instalovat, jen se připojíte a hrajete. Stejně tak fungují i cloudové aplikace, jako třeba online textové editory nebo tabulkové kalkulátory. Prostě se přihlásíte a pracujete, ať jste kdekoli.
No a právě v cloudu běží naše online docházka Aktion CLOUD.
Co je Aktion CLOUD?
Aktion CLOUD je moderní systém pro evidenci docházky a kontrolu přístupu, který funguje online. Všechna data a samotný program běží na super výkonných a bezpečných serverech od Microsoftu – v cloudu.
To znamená, že se nemusíte starat o žádné servery, jejich instalaci ani údržbu. Vše je již připravené a vy se jen připojíte přes internet, ať už jste kdekoli. Stačí vám tedy jen připojení k internetu a můžete začít systém používat.
Co když vypadne internet? Poběží nám Aktion?
I když internet vypadne, systém Aktion CLOUD stále funguje. Snímače zaznamenávají docházku a přístupy jako obvykle, jen se data dočasně ukládají v jejich vlastní paměti. Každý snímač pojme až 130 000 záznamů. Jakmile se internet obnoví, všechna data se automaticky odešlou do cloudu.
Ale pozor – během výpadku internetu se ale nedostanete k online funkcím, jako je webové rozhraní, tablet nebo mobilní aplikace.
Co se stane v případě výpadku proudu?
Celý systém lze jednoduše zálohovat pomocí běžné UPS. Při výpadku proudu jsou pak všechna zařízení docházkového a přístupového systému zálohovaná v rámci jednoho okruhu (snímače, zámky, switch, apod.).
Musí se instalovat nějaký program do zařízení (počítače), nebo ne?
Ne, není potřeba instalovat žádný software. Do vašeho účtu se online připojíte přes běžný webový prohlížeč, a to odkudkoliv z jakéhokoliv počítače, nebo mobilního zařízení s připojením na internet.
Jak jsou zabezpečena data?
Všechna data zaměstnanců jsou uložena v databázi poskytovatele cloudových služeb Microsoft Azure a jsou pravidelně zálohována a archivována. Tato cloudová platforma odpovídá vysokým evropským standardům na ochranu dat a zabezpečení soukromí.
Jak jsou zabezpečena data před zneužitím při přenosu internetem?
Data jsou chráněna moderními celosvětovými šifrovacími protokoly. Připojení je šifrováno pomocí standardu AES 256 bit s algoritmem pro ověřování zpráv a mechanismem výměny klíčů. Dešifrování 256 bit algoritmu by superpočítači trvalo 1.8 miliardy let. Vaše data v cloudu jsou zcela v bezpečí.
Potřebujeme vlastní server?
Ne, zcela postačuje pouze připojení na internet.
Máme vlastní cloudové úložiště, můžeme systém provozovat na našem cloudu?
Záleží to na celé řadě parametrů cloudové platformy, pokud by vyhovovala, byla by nutná komplexní implementace systému. Pro bližší informace a konkrétní řešení prosím kontaktuje naše obchodní oddělení.
Kam se můžeme obrátit, pokud si nebudeme vědět rady se správou systému?
V systému je k dispozici přehledná nápověda v několika úrovních a rovněž jsou dostupné video návody, jak s docházkovým a přístupovým systémem pracovat. Můžete se také obrátit na linku technické podpory 222 746 303.
Je možné systém Aktion CLOUD nainstalovat svépomocí?
Ano. Všechna cloudová řešení Aktion, ať už se jedná o docházku, přístup, nebo vzdálené ovládání, zvládnete pomocí uživatelského manuálu nebo video návodů nainstalovat sami.
Pokud nechceme systém instalovat svépomocí, můžeme si objednat instalaci (montáž)?
Ano, můžete si objednat instalaci naším technikem, a to buď v základní (montáž zařízení), nebo rozšířené variantě (montáž zařízení + nastavení software).
Platí se něco pro pořízení systému (roční, licenční / servisní poplatky?
Pokud si objednáte systém evidence docházky platíte měsíčně nebo ročně za cloudovou službu dle počtu evidovaných zaměstnanců. Služba zahrnuje licenci software, aktualizace a technickou podporu.
Lze Váš systém propojit do našeho mzdového programu?
Ano, systém lze manuálně propojit prakticky s jakýmkoliv systémem (pomocí CSV, XLS, RTF, atd.)
Jsme firma s 10 zaměstnanci, chceme přejít na elektronickou evidenci docházky a zakázat konkrétním zaměstnancům vstup do jednotlivých částí firmy. Je pro nás Aktion CLOUD vhodný?
Ano, Aktion CLOUD Vám ve většině požadavků na funkčnost systému bude vyhovovat.
Potřebujeme evidovat docházku pro více jak 500 zaměstnancům. Je pro nás Aktion CLOUD vhodný?
Cloudové řešení evidence docházky Aktion je navrženo v souvislosti s nejčastějšími potřebami malých až středních firem do 100 zaměstnanců. Pro docházkový systém od 100 zaměstnanců kontaktujte prosím naše obchodní oddělení, které Vám zpracuje přesnou cenovou nabídku a navrhne docházkový systém na míru pro Vaše individuální potřeby, včetně možnosti představení systému přímo u Vás ve firmě.
Online docházka Aktion CLOUD
Aktion CLOUD umí evidovat přítomnost osob a registrovat docházku v malých firmách, prodejnách nebo stavbách. Skvěle se hodí také pro bezklíčové odemykání dveří bytových domů a bytů.